Israel - Hebrew | Netherlands - Dutch | דף הבית | מפת האתר | צור קשר | rss - מפת אתר
קידום אתרים

בניית אתרים

אתם בדף: קידום אתרים באינטרנט > מאמרים וחדשות אינטרנט > בניית אתרים

בניית אתרים נכונה למנועי חיפוש

בניית אתרים הוא נושא דיי מוכר לכולם, הוא נושא דיי "חרוש", ובהחלט אחד מהנושאים היותר מדוברים בשוק העבודה ובחברות בישראל, אולי יותר מכל ארץ אחרת. קיימות עשרות חברות בניית אתרים גדולות ומאות או אלפי חברות / אנשים פרטיים המתעסקים בתחום בניית אתרים.

אבל שאני (וכך צריך לחשוב כל בן אדם או חברה שרוצה לבנות אתר) בוחר לאיזה חברה ללכת כדי לבנות אתר או לאיזה בן אדם ללכת כדי לבנות אתר אינטרנט, אני לא אחפש את מי שבונה אתר אינטרנט הכי יפה או הכי מעוצב או הכי מצויר אלא אני אחפש את החברה או את הבן אדם שהכי בונה את האתר מותאם למנועי חיפוש ומותאם לקהל היעד.

כבר דיי זמן מה רוב האוכלוסייה הישראלית מכירה את הצורך של בניית אתרים מותאמים למנועי חיפוש על מנת שאותם אתרים יופיעו במנועי החיפוש במיקום טוב (לפי הקלישאה הכל כך נכונה ? "אם אתה לא עמוד ראשון בגוגל, אתה לא קיים). אז מה זה בניית אתרים מותאמים למנועי חיפוש ?

כשנדבר על מנועי חיפוש ועל ההתאמה של אתרי אינטרנט אליהם, נדבר בראש ובראשונה על מנוע החיפוש הגדול והמצליח בעולם, גוגל. ידוע שמנוע החיפוש גוגל מייחס חשיבות מאוד רבה לטקסט ולתוכן באתר האינטרנט כשהוא מחליט היכן לדרג את האתר בביטויי החיפוש הרלוונטיים אליו.

אם יש 3 אתרים שמדברים על אותו נושא, בלי קישורים, איך הוא מחליט ?

הנושא הזה "פשוט מאוד", לפחות מבחינת גוגל. בהנחה ויש מספר אתרים שמדברים על אותו הנושא, וכולם אתרים חדשים ללא שום פרסום, וותק או קישורים נכנסים מאתרים אחרים, גוגל בכל זאת חייב להחליט מה מהם יהיה מעל מי. מנוע החיפוש של גוגל יכנס לסרוק את האתר, ויתחיל מלמעלה למטה, קודם כל הוא יבדוק את כותרת העמוד (או Title) ? הכותרת שמופיעה בשורה הכחולה של חלון האינטרנט, חברות בניית אתרים רציניות תמיד יקפידו על כותרת עמוד רלוונטית לעמוד, לאחר מכן מנוע החיפוש של גוגל ילך לבדוק את תגי המטה (Meta Tags), או בעברית קלה יותר, את תיאור האתר (Meta Description - זה שנראה מתחת לקישור האתר בתוצאות החיפוש של גוגל) ואת מילות המפתח של האתר (Meta Keywords ? ביטויים שהוגדרו מראש שיהיו רלוונטיים לאותו עמוד). שני תגי המטה האלה שקופים לגולש והוא לא יראה אותם.

החלק הבא שגוגל יעבור לראות הוא טקסט העמוד כשהוא נותן חשיבות גדולה מאוד לתגי H1,H2,H3, (חשיבות לפי הסדר הזה משמאל לימין), ואז את שאר התוכן בעמוד. האתר שיהיה הכי רלוונטי וישתמש הכי נכון בתגים האלה באותו עמוד, הוא יהיה זה שיוביל את התוצאות בהנחה שכל האתרים שווים מבחינת וותק וקישורים נכנסים.

אז בניית אתרים מותאמים למנועי חיפוש תמיד תהיה חלק חשוב מאוד בבחירת חברת בניית אתרים בארץ. כשתתעניינו בחברת בניית אתרים ותרצו לבור בין אחת מהם, אל תבקשו ממנה רק מחיר וזמן עבודה, אלא בקשו לראות עבודות קודמות של אותה חברת בניית אתרים ובקשו מהם להסביר לכם על איך הם מתאימים את האתר אינטרנט שהם בונים למנועי החיפוש, ואם יש להם גם מחלקת קידום אתרים מה טוב, תמיד עדיף ללכת לחברת בניית אתרים שגם מתעסקת בקידום אתרים ולכן יודעת על התאמה למנועי חיפוש 


כל הזכויות שמורות L.A. Design © 2015 קידום אתרים ושיווק באינטרנט