קידום אורגני בגוגל לעומת קידום ממומן
Israel - Hebrew | Netherlands - Dutch | דף הבית | מפת האתר | צור קשר | rss - מפת אתר
קידום אתרים

קידום אורגני בגוגל לעומת קידום ממומן

אתם בדף: קידום אתרים באינטרנט > מאמרים וחדשות אינטרנט > קידום אורגני בגוגל לעומת קידום ממומן
קידום אורגני או קידום ממומן ?
ראשית כל, למי שלא יודע מהו ההבדל, הכנתי עבורכם תמונת מסך שתסביר לכם הכל:
קידום אורגני - קידום ממומן

אז ככה,
קידום טבעי בגוגל הוא קידום שבו גוגל קובע על פי פרמטרים שונים את מיקום האתר בדף בצד ימין.
קידום ממומן בגוגל הוא קידום שגוגל מאפשר לכם להכניס מודעה ותקציב עבור כל לחיצה, ובכך מחשב לפי עלות הלחיצה + מספר פרמטרים שונים של איכות האתר, את מיקום המודעה שלכם.

קידום טבעי/אורגני

אין מה לעשות חברה, רוב הקליקים מגיעים לקידום אורגני, על פי מחקרים בין 70% ל 80% מהחיפושים בגוגל הגולשים מקליקים על התוצאות האורגניות.

פרמטרים

הפרמטרים העיקריים הגורמים לדירוג האתר שלנו לעלות במיקומים הם, אופטימזציית קוד האתר, אופטימיזציית תכנים באתר, קישורים חיצוניים וקישורים פנימיים, עדכוני תכנים באתר, שיווק באינדקסים ועוד.

חשוב לדעת, שכחלק מתהליך של קידום אורגני תדאג חברת הקידום להכנסת תכנים באופן שוטף לאתר שלך, מה שיתן יותר חיים לאתר, יבצעו שינוי בתפריטים, הוספת פריטים חדישים באופן קבוע, כל זאת על מנת לגרום לגוגל לבקר באתרנו מספר פעמים רב יותר, ובכך לעלות את דירוג האתר

עמידות בזמן

קידום אורגני הינו קידום עמיד לאורך זמן. לאחר ביצוע קידום אורגני אצל חברת קידום אתרים מקצועית שתשאיר אתכם במיקומים בהתאם להסכם ואף גבוה יותר, תוכלו להנות מתנועה מרובה לאתרכם גם לאחר ביצוע עסקת הקידום, בד"כ חברות קידום אתרים מחייבות בהסכם ל"מערכת יחסים" של 6 חודשים, שלרוב לאחר 3 חודשים מתחילים לראות תוצאות בגוגל, וזאת בעקבות שגוגל מאבחן אתרים בתוצאות אורגניות למשך רב יותר, ולוקח זמן להתברג בתוצאות החיפוש.

החסרון העיקרי של קידום אתרים אורגני זה סובלנות, השקעה בקידום אורגני הנה השקעה ניכרת בתכנים באתר, ביצוע אופטימיזציה מלאה לכל תכני האתר וקוד האתר. בקרוב המקרים, גם אתה כבעל עסק תיקח חלק בהשקעה הזו. מכיוון שאתה מכיר את המוצר בצורה הטובה ביותר, תדרש לשבת בפגישות מול מקדמי האתר ולאפיין בצורה הטובה ביותר את האתר מבחינת התאמה לגוגל, ככל שתשתלב בקידום האתר בצורה גדולה יותר כך תשפר את אחוזי ההצלחה בפרוייקט קידום האתר.

חסרון נוסף הוא, כמו בכל עסק, אך בקידום אורגני במיוחד, חשוב לא ליפול ליידים לא טובות, ישנן מספר חברות המתעסקות בקידום לא חוקי שנקרא, Black Hat, טכניקות קידום שפסולות ע"י גוגל ומנועי חיפוש אחרים. חברות כאלה נחשבות לרמאיות לכל דבר והן מציעות קידום מהיר וזול במחירים ללא תחרות, חשוב לבדוק ולקרוא בפורומים שונים אודות חברות כאלו ולבדוק ביטב מי הלקוחות של אותה חברה.

קידום ממומן

לקידום זה ישנם שמות רבים לדוגמא: ppc, קישורים ממומנים, קידום ממומן.
היתרון העיקרי של קידום ממומן הוא תוצאות מהירות כאן ועכשיו! קמפיין ממומן בגוגל ניתן להרים תוך מספר שעות, ולהתחיל לראות תנועה מיידית באתר, באפשרותך לבחור את מילות המפתח אותם תרצה לפרסם בגוגל, כמובן שחברת הקידום תעזור לך במחקר מילות מפתח מקיף אודות התחום שלך, חשוב לדעת שניהול קמפיין ממומן מקצועי בגוגל יביא לעלות נמוכה יותר של כל לחיצה, מה שיחסוך לך הוצאות פרסום עבור כל לחיצה.

קמפיין ממומן בגוגל נותן לך שליטה רבה יותר על תקציב הפרסום שלך באינטרט, באפשרותך להחליט מהו התקציב היומי שאתה מוכן להשקיע, מהו התקציב החודשי, אילו מילות מפתח לפרסם, אילו אתרים ועוד.
באפשרותך לבצע ניתוח סטטיסטי עבור התנועה באתר, באפשרותך לדעת בדיוק כמה כניסות היו לאתר שלך בכל יום ובכל חודש, ובכך לבצע חישוב האם זה משתלם לך מבחינה כלכלית.

קידום ממומן דורש עבודה רבה ומרובה, מעקב אחר סטטיסטיות, מיקסום עלות של כל לחיצה.

מבנה האתר - חשוב לדעת שכחלק מקידום ממומן, גוגל בודקת את איכות האתר לחיפוש הרלוונטי, בודקת את תנועת הגולשים באתר, רמת איכות התוכן ועוד פרמטרים רבים.

החסרון העיקרי של קידום ממומן הוא שאתה יוצר תלות בגוגל, כל עוד הקמפיין נמצא באוויר אתה זוכה לפניות, כמובן שכל לחיצה עולה לך סכום כסף מסויים. במידה ונגמר לך תקציב הפרסום, אתה נשאר ללא שום פניה, מה שלא יקרה לך בקידום אורגני.
לסיכום,
ישנן חילוקי דעות רבות לגבי בחירת קידום אורגני או קידום ממומן.
לפני תחילת פרוייקט קידום עליך לבדוק את שתי האלטרנטיבות בצורה מקפידה ולבחור בשיטה המתאימה ביותר עבור הצרכים שלך. במידה ויש לכם שאלה כלשהיא או מתלבטים האם לקחת קידום ממומן או קידום אורגני אשמח אם תצרו איתי קשר ואוכל לייעץ לכם.
בהצלחה!
לירן 


כל הזכויות שמורות L.A. Design © 2015 קידום אתרים ושיווק באינטרנט