Israel - Hebrew | Netherlands - Dutch | דף הבית | מפת האתר | צור קשר | rss - מפת אתר
קידום אתרים

ניתוחים פלסטיים בשילוב עם סלבריטאים

אתם בדף: קידום אתרים באינטרנט > שיתופי פעולה > ניתוחים פלסטיים > ניתוחים פלסטיים בשילוב עם סלבריטאים
כולנו שומעים חדשות לבקרים, על סלבריטאים שעוברים ניתוחים פלסטיים, או מכרים שמתכוונים לעבור ניתוח פלסטי, או שאנו רק קוראים על ניתוחים אלו בעיתונים. ובכן, לא רק אנשים המבקשים לשנות איבר מסוים בגופם, עוברים ניתוחים פלסטיים, אלא גם מי שנולדים עם מום מסוים בגוף, מבקשים לתקן אותו, ולכן הם עוברים ניתוח פלסטי.

ניתוח פלסטי שנועד לתקן מום, איננו שונה מהותית, מניתוח פלסטי לשיפור המראה. ההבדל הוא, ששיפור המראה, הוא עניין סובייקטיבי. בן אדם יכול להיות יפה, ועדיין להרגיש שיש בו משהו, שמפריע לו, ולכן הוא יעבור ניתוח פלסטי. תיקון מום, הרבה פעמים, נוצר כתוצאה מעוינות חברתית, חוסר יכולת ליצור קשרים חברתיים, ומדימוי עצמי מאוד נמוך.

ניתוחים פלסטיים שמיועדים לתקן מומים, הם שונים במקצת מניתוחים פלסטיים רגילים.השוני נובע מהצורך של המנתח, להיות מיומן, לא רק בתיקון, אלא גם בהבנת המום, ולדעת להתגבר עליו, בצורה שתשפר את המראה מחד, ותעלים כל זכר למום מאידך. לעיתים הטיפול שלפני הניתוח, ייקח זמן רב, על מנת להכין את האזור, לקראת הניתוח. (למידע נוסף על קידום אתרים לחץ כאן)

מומים מולדים אשר, בגינם עוברים בדרך כלל ניתוחים פלסטיים, יכולים להיות בשפה, בשיניים, באוזניים, בעור, ובאף. אין מדובר כמובן, באזורים שנראים קטנים או לא יפים ביחס לאחרים, דוגמת ניתוח חזה (על סוגיו השונים), אלא מדובר בפגם של ממש, אשר במקרה הטוב, משפיע רק חברתית, ובמקרה הרע, גם משפיע פיזית ובריאותית על המנותח. (מידע נוסף על תחום זה תוכלו למצוא באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל, ניתוחים פלסטיים)

ניתוחים פלסטיים לתיקון מומים, מצריך, עם כן, ניסיון ומקצועיות מצד המנתח, הבנה שלו את המטופל, ויכולת ליצור איתו כימיה. מצד המטופל, זה דורש לא מעט כוחות, רצון לעבור את הניתוח, והכרה שהניתוח, לא בהכרח ישפר את המצב מהקצה אל הקצה. בכל אופן, על המטופל לזכור, שניתוח פלסטי, יכול לעשות שינוי, שהזמן לא ייעשה, והמצב יכול להיות טוב יותר מבחינתו 


כל הזכויות שמורות L.A. Design © 2015 קידום אתרים ושיווק באינטרנט